onsdag 11 april 2012

Blogg om en blogg!

Ni som läser min blogg vet att jag för en tid sedan var på en mycket intressant och lärorik föreläsning inne i Kalmar med jobbet. Kort och gott handlade den om kommunikation. Jag hade jätteroligt under föreläsningen, var till och med uppe på scenen och gjorde övningar! Jag brukar tycka sådant är lite jobbigt men tänkte- va fan! Jag kör! Om jag ska komma över min "rädsla" för att tala inför folk där jag inte riktigt känner mig bekväm måste jag väl börja någonstans? ;) Upp och hoppa!
Nu var det inte det jag skulle komma fram till utan att jag efter detta började följa Elizabeths blogg, coachen som var med och föreläste. En mycket vacker, smart och inspirerande kvinna! Jag vet, varför berätta att hon var vacker? Det spelar ju ingen roll och Nej det gör det inte men jag satt verkligen som hänförd och kollade på denna naturliga skönhet, ibland är det ju så trots allt. Sen var det nog att hon var så klok och trygg i sig själv som gjorde henne ännu mer Vacker :) Hm.. Iaf. Hennes blogg är mkt bra och nu är jag med där igen! Haha! Hon bloggade ju om mig efter föreläsningen "Modiga Emelie i Kalmar" haha och nu har hon bloggat om min fråga i -Hur man säger Nej. Man har fått vägledning i hur man ska våga säga nej i olika situationer. Jag är dålig på att förklara just nu känner jag men kolla inlägget istället!
Check it out!
Lite kul för jag undrade varför hon inte svarade på min fråga..Trodde hon tyckte jag var jobbig eller nåt? Som vanligt tror jag ju alltid att det är mig det är fel på så fort det är något som inte riktigt stämmer..
Måste jobba på det där

Inga kommentarer: