söndag 29 april 2012

Fotodax!!

Tänkte bara berätta att imån, söndag, ska jag fotas igen (bara vädret tillåter)! De förra bilderna Annica tog (2010) blev asgrymma så det ska bli kul att ta nya nu när jag är mörk :) Vi vet inte vart vi kommer hålla hus än men det löste vi ju sist så det ska vi nog lyckas med imån oxå. Någon som vet vart det finns ett utslaget rosa körsbärsträd? Någon som kanske har ett till låns i sin trädgård??
Jag är grymt laddad!! Syrran kommer sminka, håret fixar jag själv, hon eller Miwa och kläderna rotar jag fram här hemma. Är inte hundra på vad det blir för kläder heller, bara att it´s gonna be hot!!
Vi byter nog kläder ett par gånger oxå, det gjorde vi sist.
Så fort jag får några av dem kommer ni få se dem här på bloggen!! Men här bjuder jag på några av de gamla :)









Inga kommentarer: