lördag 28 april 2012

Tidig lördag på hästryggen!!

Vaknade strax innan sju denna morgon men steg upp när kl ringde 7 och när det även pep från farsan? Precis när larmet går får jag ett meddelande, timing! Vi tog en skön promenad med flickorna för att sen få lite mysfrukost hemma hos Snucke med familj :)


Strax innan 9 drog vi mot ramsättra för lite ridskola!  Det var länge sedan jag red men det gick väldigt bra tycker jag! Fick rida en ponny, Bonny (Bonnie..?) som tydligen ska vara lite svårriden men hon var så snäll. Vi skrittade såklart lite först, sen lite trav i volt och sist galopp. Kul att galoppera en så liten och pigg sak, det är mycket häst i henne!
Jag fick även testa att skritta den nya unghästen som Miwa red, så fin häst!! Miwa satt så fint på honom och galoppen var grym!! Längtar till nästa gång jag får rida :)
Här kommer några bilder :)






Inga kommentarer: