tisdag 10 april 2012

Regniga tisdag och denna kärlek

Idag har gått så himla fort!
Jag var astrött på jobbet idag, har nog haft en alldeles för lugn påsk eller något? Timmarna bara rusade förbi och snart var klockan 17 och jag kunde gå hem för dagen. Eftersom det denna dag är pissigt väder så hoppade jag gåingen med Sookie och stannade hemma, städade klart och drack kaffe med mamma :) Hon har precis åkt hem så nu ska jag hoppa i myskläderna och ta lite te tror jag.

Måste bara säga, ännu en gång, hur lycklig jag är att jag har mina flickor! Idag lämnade jag dem hos mamma innan jobbet och när jag kom dit för lunch, tutade jag som vanligt i bilen för att mamma skulle släppa ut flickorna. Sookie har lärt sig att känna igen min bil på tutan, annars oxå för den delen, så hon är alltid snabb till dörren. Det är så underbart när de kommer där runt husknuten, springer sitt snabbaste, och man kan riktigt se och känna deras iver att komma fram till mig :) Det finns inget bättre!
Likadant så brukar jag tuta innan jag parkerar hemma utanför mitt men idag parkerade jag vid fel gata så jag ropade ist på Sookie när jag var utanför. Jag hade nämligen ett fönster på glänt så jag visste att hon kunde höra mig. Det tog knappt två sekunder så stod hon i fönstret och tittade ivrigt efter mig. Där var ju matte!! Guuud va galen jag blir!! Hon började skälla när hon såg att jag vinkade till henne där jag stod mitt i gatan och så sprang hon till dörren.
Den känslan jag får i kroppen, den går knappt att beskriva <3











2 kommentarer:

AC sa...

Hej! De sänder nog semifinalerna...iaf någon :)

Emelie sa...

Kul!!!