torsdag 26 april 2012

Vänskap

Hade ett långt samtal med en av mina allra bästa och finaste vänner ikväll. Hen hade tydligen känt sig lite bortglömd eller åt sidosatt av mig..:( Det var så himla tråkigt att höra när denna person är så otroligt viktig för mig <3 Jag kan delvis förstå att hen känt så när jag behövt lägga lite mer energi på en annan ett bra tag nu men vi hade snabbt rätt ut det. Det var många bidragande faktorer i detta, i bådas våra liv, så allt var egentligen ett missförstånd och att hen egentligen kanske saknade mig såå daaant ;) <3
Jag saknar dig oxå!! Och behöver alltid känna att du behöver mig som jag behöver dig!! <3
Du är en av få jag vill, kan och får berätta allt för, i alla lägen. Du lyssnar, förstår, förlåter, ger råd och delar med dig av dig själv, precis som en vän ska vara. Du gör mig alltid glad!
Älskar dig så himla daaant <3

Inga kommentarer: