torsdag 26 april 2012

Work work

God eftermiddag!!
Nu ska jag strax iväg till skogsby med lilla Selma och Siri (pappas katter) för att ta bort några stygn. Får inte glömma att hämta lite saker hemma, på pappas jobb och sen tanka... Efter Skogsby blir det en snabbvisit i Kalmar för att skriva papper med Reza som från och med 21 maj hyr min lägenhet :) Tillbaka igen för att landa hemma hos papsen för käk och sen lite barnvakt åt Ida.. Puh...Jag som skulle ta det lilla lugna..men det blir iaf ingen träning idag..
Jag mår mycket bättre idag än jag gjorde igår men magen är fortfarande inte på mitt lag..? Kan det vara för att jag de senaste mornarna ätit knäckebröd?? Har ju avstått från det himla länge nu (minskat på kolhydraterna) och magen har ju varit så himla bra. Får hålla mig ifrån det igen tror jag..
Nu ska jag packa ihop här och bege mig! Pöss

Inga kommentarer: