tisdag 17 april 2012

Vilodag ger tankar

Idag har jag inte gjort mycket. Visst har jag jobbat men efter det har jag mest slöat, välbehövlig vila kallas det. Hoppade gåingen ikväll eftersom Sookie är i höglöp och jag tror att även Mimosa luktar gott för hanarna.

Jag visste att med en blogg kommer åsikter, vilket jag gillar. Jag har aldrig för avsikt att skada, såra eller baktala någon, har heller inte gjort vad jag vet.
Det viktiga är att de som läser förstår att detta endast är mina åsikter, tankar och upplevelser. Jag skriver om det som händer i mitt liv, bra men även dåliga och jobbiga grejer. Om de sistnämnda råkar involvera andra, vilket det ofta gör eftersom jag jobbar, umgås bland folk och har en familj som de flesta, så nämner jag aldrig personerna vid namn. Men jag kommer aldrig sluta att skriva om vad jag vill, detta är min dagbok och jag skaffade den just för att få skriva ner mina tankar och upplevelser. Det är ett bra sätt för mig att bearbeta det som händer i mitt liv just nu, det som har hänt och tankarna om vad jag hoppas kommer ske.
Till er som inte gillar vad jag skriver, om ni är några, sluta läs bara. Inte svårare än så faktiskt ;)
Jag gillar att jag faktiskt har en del läsare varje dag, det betyder antingen att ni gillar/ogillar? vad jag skriver, är intresserade av mitt liv eller så är ni bara helt enkelt nyfikna ;)
Oavsett vad, hjärtligt välkomna!


1 kommentar:

Emma sa...

Nä tyvärr sänds inte vår match på lördag utan den andra matchen mellan Sävehof-Eslöv :/ Tyvärr. Men jag trot de kommer sända någon av våra semifinaler. :) Kan ju iaf hoppas :)