onsdag 23 maj 2012

En helt vanlig onsdag

Så var denna dag över och jag överlevde!
Dagen har sett ut som sådan

Fick mitt hår fixat på förmiddagen och blev så nöjd att jag kände-  Nu måste jag hoppa i lite nya kläder oxå bara för det ;)

Jag hann även med lite lunchkaffe i solen med denna goding innan jobbet kallade. Så underbar unge <3
Chefen bjöd på denna till tre-fikat, smask!! Jag som inte ska äta massa sket men kvällens träning fixade det! Galet vilket pass det var ikväll!! Tycker synd om syrran som var med första gången, undrar om hon vågar gå tillbaka ;) Haha!!
Nämnde ju TiKei i ett inlägg härom dagen och nu, idag, kom sminket! Proverna fick jag härom dagen och nu tror jag det tog 2dgr för den andra beställningen att komma? Asbra!! Supernöjd är jag!
Å ikväll lagade mamsen min lilla Lova <3 Här har hon sällskap av ett litet afrikansk barn som jag oxå vårdar ömt. Fick den av en god vän för ganska länge sen, hen köpte den i Sydafrika under en resa :)

Inga kommentarer: