torsdag 24 maj 2012

Sommarkänsla

Vaknade vid 5.30 denna morgon av att Donatello (gräsklipparen) körde utanför stugan och bonkade väl i väggen eller något annat så hundarna vaknade och började morra.. Kollade mobilen lite och somnade väl om 6 för att vakna av klockan halv 7 igen. Strax efter 7 var jag uppe på Klinten med Ida, flickorna och Mannen för en skön promenad i morgonsolen :) Lovely!! Vi köpte sedan med oss frallor från Köpingsviks Conditori, lämnade av flickorna hos mig och åt sedan frukost i Prinshuset :) Härlig start på dagen!
Jag är full av energi denna dag känner jag!! Denna morgon kommer jag göra om ett flertal ggr i sommar vill jag lova! Luften är så mycket friskare så pass tidigt på morgonen :)
Boxningspasset igår var grymt (undrar som sagt hur syster mår ;), jag somnade gott efter att ha kollat på min kille på tv, hehe.. Drömde massa konstiga drömmar (nej inget snusk!) och vaknade typ kär? Konstigt att bara för att man drömmer att man är kär i någon så vaknar man med den känslan och får typ lite ont i magen? Weird..
Kunde lika gärna ha hoppat ur sängen halv 6 när jag först vaknade, var klarvaken. Skönt med sådana mornar :)
Ikväll blir det eventuellt gymmet och lite bastning, skönt! Tänkte slänga mig i solen oxå eftersom jag knappt hinner vara ute i solen om dagarna. Helgen kanske bjuder på lite sol för min del iof.
Den blir nämligen inte på Gamla Televerket som det var tänkt, skulle ha städat rum och tagit hand om gäster men nu blir det ist att han hand om några visningar :) Fan så roligt!! Hoppas det går bra!
Sen fyller syrran år så det blir väl lite kalas för henne kan jag tänka mig och sen är det Eurovision med Loreen, sköj! Hoppas hon tar hem hela skiten, tror hon kan det faktiskt.

Hattigt inlägg..? Jaja.. Här kommer smaskiga bilder på både nybakat och morgongos <3


Mys med Suklan denna morgon <3 Love U!!
Damn va mkt smask!
            

Inga kommentarer: