måndag 21 maj 2012

God morgon..??

Hua... Det känns att det är måndag morgon.. Jag var ju faktiskt ute på krogen i lördags, kan ni tänka er?!
Inte ofta det händer nu för tiden. Jag hade riktigt roligt! Var ute med Ida, Andreas och Ronny på Pubben och där var det drag. Innan var det lite grill och mys och klockan var efter tolv innan vi hoppade på cyklarna och begav oss neråt. Hemfärden sen var ju rolig, haha!
Annars har jag bara städat hela helgen känns det som. Jobbade på Gamla Televerket på lördagen från 10-12.30 och sen var det bara att fortsätta hemma i lägenheten. Tänkte ju att, äsch det går fort men gud va mycket det är när man väl sätter igång..!! Tack o lov så fick jag hjälp av Sandra, hon ställer fan alltid upp :) Love U!!!
Så igår lämnade jag över nyckeln till Reza och hjälpte honom att komma in på Feffes lager där han ska ha lite möbler å grejer han inte får plats med i lägenheten.
Mådde bra igår ändå, konstigt nog? Badade och solade lite här ute med Lova och Oliver och fick en hel del gjort.
Nu vet ni iaf att jag lever efter helgens bravader ;)
Bjuder på lite bilder senare idag om jag hinner. Nu måste jag försöka bli människa och dra till jobbet!
Ha en fin dag!!

Inga kommentarer: