måndag 21 maj 2012

Yr i bollen och fnitteranfall

Har känt mig helkonstig hela dagen? Alldeles yr till och från? Känns lite som när man varit ute och festat och vaknar upp dagen efter halvfull.. Kan det vara för att det var så länge sedan jag festade? Weird.. Är fortfarande yr så det kanske är något annat. Tråkigt hur eller hur för jag fick hoppa boxningen bara för det :( Jag som skulle ha med mig syrran å allt. Onsdag får det bli ist!

Idag har jag jobbat som sagt. Fick åka på en visning i Övra Vannborga där vi säljer en helt fantastisk gård :) Där skulle jag gärna bo med min blivande man och familj, om det finns någon sådan.. (bitter..)
Det var iaf kul att få testa på det trots att jag inte kunde göra så mycket mer än öppna upp och vara trevlig ;)
Fick middag ala Halvor ikväll oxå, hemlagad pizza på norskt vis, himlans gött. Alltid mysigt att vara där hemma och mysa med kidsen <3
Mitt smink jag hade beställt hade landat hos syster oxå så jag blev så lycklig! TiKei är ett sminkmärke som gör veganskt smink som är superbra och asbilligt!!! Jag hade beställt lite prover på mineralpuder bland annat eftersom det då inte innehåller något sket å de då va ;) Så nu har jag lagt en ny beställning inför sommarens  och solbrännan som komma skall.

Har nu, efter en härlig kvällspromenad med Lovis uppe på klinten och lite städning av stugan, landat i sängen med datorn i knät. Moffisarna sussar så sött brevid <3 Me love!!
Just det! hahahaha!! Lova gjorde en så skön vurpa (åkte rutschkana) på vägen hem från klinten att jag trodde jag skulle kissa på mig!! Precis innan vi ska gå över storavägen måste vi ju gå över en liten trappa typ som är ganska brant.. Jag bad Lova gå ner så att jag och hundarna kunde gå ner vi med. Visst! sa hon så glatt och vände på klacken men missade visst steget (såå typiskt Lova) och åkte på arslet ner och flög ut i diket!! Hahahahaha!!! Som tur var gjorde hon inte illa sig så jag kunde skratta utan dåligt samvete, hehe! Hon skrattade hon med men klämde mitt i allt fram- fast det gjorde visst lite ont i rumpan... ;)

Underbart träd i Vannborga!!





Home sweet home



Påskträdet Lovas skola gjorde :)

Sookie <3

Lycklig Mimsan <3

Inga kommentarer: