onsdag 30 maj 2012

Man kan bli galen för mindre..

Nu sitter jag faktiskt på jobbet och bloggar för systemet jag jobbar i vägrar fungera.. Sliter snart mitt hår!!!
Så tröttsamt när man fixar med nya objekt sen vägrar skrivaren fungera och datorn, eller vissa program, låser sig så där underbart snällt, precis när jag ska skriva ut. Och det händer varje gång jag trycker på knappfan oxå...!!!
Så, därför sitter jag nu här i min ensamhet.

Snart är klockan iaf 17 och jag får bege mig hemåt för att svida om till kalaskläder! Japp, ska ju fira Miwa sen! Innan måste jag hinna förbi och hämta post hos Reza, tydligen funkar inte min eftersändning än? Hm..

Idag har jag varit rätt trött faktiskt.,. Lång dag inne i Kalmar med syrran igår och sen somnar man ändå inte när man kommer hem utan ligger å messar för fullt ett bra tag. Himlans så trevligt!
Nu hoppas jag att det regnar imån!


Nyisar jag köpte mig igår i ren tristess ;)

Inga kommentarer: