onsdag 30 maj 2012

Flösedá !!

I 30 minuter till är det din födelsedag Miwa :) Hoppas du blev glad för presenterna och all uppvaktning!  Och att du förstår hur mycket vi alla tycker om dig <3
Himla god cheesecake hade du gjort oxå minsann! Mumsfillibabba!

Nu är det dags för mig att krypa ner. Tänkte hoppa upp extra tidigt imån för en långis med flickorna (utan min lata fru...host!!) för idag hann jag inte med det. Blev heller ingen träning ikväll eftersom det var kalas och på fredag blir det ingen heller för då tänker jag se på fotboll. Lördag ska jag vara barnvakt åt två fina barn hela dagen och natten så då blir det heller ingen träning men funderar på att gå till simhallen med dom, kan bli skoj! När jag väl kommit igång så bra vill jag inte att det blir för många slödagar på raken.. När jag än så länge har tiden att träna måste jag köra på för snart jobbar jag så mycket att det kommer bli det ända jag gör, jobba, äta, sova.. Mina muskler kommer tyna bort illa kvickt säkert..

Imån ska jag på en utflykt efter jobbet, hoppas jag! Ska bli skoj!

Vackra Miwa!

Sötaste GulleSilje!

Ljuvliga syster med Maggan!



Inga kommentarer: