måndag 28 maj 2012

Helgen asså!!!!

Nu var helgen över och imån dags för jobb igen.
Helgen har varit fullspäckad verkligen vilket är härligt! Jobbade en stund på lördagen, hade som sagt en visning och den gick väldigt bra tycker jag! Samma dag fyllde ju syster år så det blev grill och Eurovision för hela slanten. Loreen bara vann lixom!! Så jävla grym!!! Helrätt att hon vann,. ingen annan var så bra som hon. Efter det gick jag och papsen till Harrys och mötte upp lite trevliga människor :) En relativt lugn kväll ändå med snack och lite gott att dricka, me like!'

Visningsdax!


Nya tröjan jag fick av Sandra när hon kom hem!! Love it!


Man har ju en jävligt snygg brorsa dåva!

 Idag har det verkligen varit superfint väder och jag har njutit hela dagen! Upp ganska tidigt och tog första parkett på soldäcket tillsammans med mamsen :) Snart var Lova i poolen och jag med för den delen, 28 grader lixom...knappt att det svalkar då ju ;) Sen blev jag hämtad för lite volleyboll vid klinta, himla trevligt! Jag å fyra grabbar, inte helt fel ;) Kul var det iaf, länge sen man spelade!
Kl 16 var det middag för mamma uppe på Slottshöjden och guuud så gott!!

Sparrissoppa!! 

Ryggbiff med potatiskaka!!

Ugnsbakad rabarber med mascarponecreme!! (eller hur det stavas..)
Mami å Fluffy!

Jag dårå

Biffen :)

Sis!
Jobbade nu ikväll på Esters och Williams i några timmar, sköj! Hängde om lite på Jack and Jones! Blev rätt nöjd med tanke på den korta tiden jag la ner plus att det är väldigt mycket blandade stilar och ganska lite utrymme. Fick till det rätt bra tror jag? Vad tycker ni? Allt är inte helklart men det känns ganska i ordning tycker jag :)








Finns alltid saker man kan fixa till, som högarna tex, jag brydde inte om mig att göra dom exakta eftersom jag hade fått stå där hela natten isf ;) Sen hoppas jag dom får in nyheter imån så borden kan göras i ordning, detta blev bara nödlösningar typ :) Fan va kul det är att hänga om!!!!

Inga kommentarer: