fredag 25 maj 2012

Sommarpresent!

God kväll! Fredagkväll och jag sitter hemma i stugan å degar, himla skönt! Kom precis ut hit, har faktiskt umgåtts lite med de andra inne i huset oxå, det är ju Let´s Dance lix ;) Fick färsk torsk och nypotatis till middag, jag dog nästan så gott!!!!

Ni vet ju hur dagen började idag, med en skön promenad i sommarvärmen, jag å brudarna. Sen blev det fullt upp på jobbet hela dagen. Annonser som skulle fixas med, rättare sagt dispositionsmallar och då behövde jag skapa nya vilket tog sin lilla tid, skyltar som skulle upp i Äleklinta, fakturor att betala och massa annat. Tiden gick alltså fort idag!
Unnade mig en härlig lunch på stan med Sandra och syrran, jag bjussade eftersom jag upptäckte att jag hade mer pengar än jag trodde? Najs när det går åt det hållet ;) Då kunde jag även köpa Winnah en liten söt jumpsuit-aktig dress ;)
Efter jobbet blev det ett boxningspass och ikväll höll frugan i det, himla skoj! Jag fick köra ihop med Robin vilket var asjobbigt och skitkul! Roligt att få träna med lite olika personer, man lär sig så mycket nytt då. Robin är ju väldigt duktig så man får ta lite mer stryk än vanligt, hehe ;)

Måste skryta lite. Men jag tycker faktiskt jag är jävligt grym på mitt jobb. Eller ja, jag känner att jag styr upp massa saker och skapar en viss ordning. Sen känner jag att Jakob och Kristian mer och mer lägger ansvar på mig plus att dom därmed litar på mig och litar på att jag får sakerna gjorda.
Jag trivs himla bra på mitt jobb helt enkelt. Visning imån, japp visning för det blev bara en för min del, men kul ska det bli! Sen blir det kanske till att kolla på IFK Borgholms hemmamatch och sen självklart fira syster som fyller 22 (för tionde gången;) Lite grill och kanske ett glas vin eller två, får se vad jag känner för.

Just det!! Sommarpresenten var det ja!! Jag har äntligen köpt mitt örhänge!!! Eva Attlings fina fjäril!! Det kostade mig 500:- men aldrig förr har jag velat köpa mig ett smycke, helt sant! Jag har aldrig varit så mkt för smycken, eller aldrig lagt egna pengar på det iaf men blir alltid glad när man får något fint i present. Men när jag såg detta, egentligen väldigt simpla smycke, föll jag pladask.

Ska egentligen sitta som ett vanligt smycke på snibben men jag tycker det sitter bättre här :)

1 kommentar:

Bismillah sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.