tisdag 22 maj 2012

Snälla försvinn.

Efter en lång och härlig kvällspromenad far mina tankar runt som bara den.
Skulle jag skriva allt jag tänker skulle ni nog låsa in mig snarast för mina tankegångar skrämmer till och med mig! Nej inga "sådana" tankar men jag är ju sjuk i huvudet ibland.
Nya tankar, som kanske gör mig lite glad egentligen, har börjat snurra i huvudet men så idag börjar den onda halvan av hjärnan att tänka hur det kommer att bli. Ingen idé att jag tänker så här för jag vet ju ändå hur det kommer sluta.. Plus att jag blir arg och trött på mig själv när jag låter mig tänka (hitta på) sådana här lite glada tankar jag är så lättpåverkad så fort "tanken" slår mig. Förstår någon hur jag menar? Någonting händer och jag bygger kanske upp en förväntan men sen slår det mig hur jävla dum jag är som ens tänker så och inser att jag vet ju ändå hur det kommer sluta.

Och det är PRECIS DET HÄR JAG INTE SKA TILLÅTA!!!!! Jag vet ju att det är precis så här jag inte ska tänka. Mitt problem med att baserat på tidigare erfarenheter så vet jag (hittar på kanske) redan hur saker kommer att sluta så det är lika bra att lägga ner lixom.

Skulle jag tillåta det, skulle jag kunna bli hur sjuk som helst och det är läskigt


Inga kommentarer: