torsdag 28 juni 2012

And so are the days of My life

God kväll! Ligger ute i Den Lilla Gula å tänkte sova. Imån är det fredag och det innebär fredagsfrulle med frugan och då är det bara färska frallor som duger ;) Köpingsviks Konditori öppnar sju å då hänger jag och flickorna redan på låset!! Denna dag har gått förbi smärtfritt. Körde från Spjutterum strax efter 8 (sovmorgon) så jag hann ingen morgonpromiss med flickorna. Dom fick ist en 1-mils kvällspromenad med mig, Ida och Mannen i tallen, räckte fint! På jobbet idag var det rätt körigt med en man kort och visningar för Jakob att åka på, en telefon som ringde konstant till mig samtidigt som folk kom in på kontoret och datorn plus skrivare vägrade vara på mitt lag... Men dagen gick fort och skoj var det! Härligt att man gör lite nytta iaf!! ;). Var förbi farbror och kusiner i Köpingsvik ikväll oxå. Missade grillningen vid Äleklinta ikväll tyvärr.. Men hann en kaffe i deras sommarstuga och hann skvallra lite med JanBanan ;) Lovade vid ett svagt tillfälle att han skulle få träffa Emil imån..hehe.. Får väl stå vid mitt ord ;) Svänger förbi imån innan Klinta! God natt alles!!

Inga kommentarer: