onsdag 27 juni 2012

Hejjar på dom som vinner!

Nu riktigt öser regnet ner ute och jag tyckte mig nyss höra åskan? Mysigt!! Tycker dock lite synd om dom som semestrar just nu.. Tex mina fina kusiner som är på Öland just denna vecka..
Nu mullrade det!!
Idag har det varit marknad i Borgholm men jag har inte hunnit dit tyvärr.. Men det var väl som vanligt kan jag tro. Som tur är kom inte regnet förrän nu runt kl 16 så det var nog ganska bra försäljning för dom som stod där nere idag :)

Ikväll blir det grill och fotboll i Spjutterum hos min fina! Om det nu går i detta väder..?? Grilla kan vara lite svårt i spöregn ;) Spanien-Portugal på tv iaf! Vet inte vad jag håller på..Spanien eller Ronaldo, that´s the question.. Äsch! Säger som man gjorde när man var liten- Jag hejjar på dom som vinner! ;)
Haha!
Åh! Igår tog Paifen äntligen poäng efter en rad förluster! Spelade lika mot Läckeby, 1-1 fast dom borde ha vunnit egentligen men en poäng är alltid en poäng! Nu blir det sommaruppehåll för grabsen och på fredag har dom avslutningsfest på Klinta Bykrog. Vi ska dit ett helt gäng, ska bli himla kul!

Skönt att jag mår mycket bättre idag än vad jag gjort de senaste två dagarna men det var väl som jag trodde och som min kloka mor sa, det kommer oftast i samband med baksmälla.. Mitt psyke klarar inte av att bli så nedbrutet som det blir efter en helg med festande. Kroppen blir helt slut, jag blir svag och känslig, har lätt till gråt och blir allmänt "sjuk i huvet". Det är viktigt att jag gör massa roliga saker dagarna efter en fest har tagit plats, så jag inte har tid att börja känna efter och analysera saker som egentligen inte finns.

Från och med nästa vecka börjar jag jobba 6 dagar i veckan, när andra tar semester börjar jag jobba extra ;) Mån, tis, tors och fredag på Svensk Fast och onsdagar och lördagar hos Esters och Williams.
Söndagar ligger jag vid poolen i solen och sover :)

Inga kommentarer: