onsdag 6 juni 2012

Födelsedag, tårar och fotboll

Märker att jag blivit sämre på mina uppdateringar? Kan det vara att sommaren närmar sig mån tro? Eller för att jag varit mest glad sista tiden kanske!
Just nu känner jag mig iaf himla glad mest hela tiden, endast några smådippar här och där men det hör väl till ett normalt liv I guess. Får ju inte glömma att "jag är ju sååå känslig"...uhh..
Är en trött och samtidigt får hårda ord slängda på en blir man lätt ledsen eller upprörd men det går över. Ja, det hände faktiskt idag när jag tänker efter men med djupa andetag kan man lösa det mesta, även bubblande känslor och tårar som vill ut. Gillar inte att det hackas på dom jag håller mest kärt.. <3

Vet inte vad jag ska berätta ikväll faktiskt..
Var i Norrliden å kollade fotboll tidigare. Paifen förlorade pga ett sketmål. Eller målet var rätt snyggt med jävligt onödigt.. Tråk iaf! Vi tar dom på hemmaplan till hösten ist!
Har även varit på födelsedagsfika hos Julia Prins som fyller 16 idag, grattis till henne!! Skämde bort henne med lite pengar, presentkort på TiKei och ett vackert hjärta med texten- Du vet väl om att du är värdefull, för det vill jag att hon ska förstå den unga damen! <3

Just nu ligger jag i sängen, bruttorna sussar sött brevid, och lyssnar på Whitney Houston och stör mig på att jag inte hittar vart man kan klicka för att youtube ska spela upp flera låtar på raken???? Vet att jag lyckades med det för en tid sen, bara en flik/knapp att trycka på så rullade det på lixom..
Segt att behöva välja låt hela halva tiden!! Någon?
Äsch, ska ändå försöka sova nu.
Lite bilder från de senaste dagarna kan ni väl få


Typ den godaste tårtan jag ätit på aslänge!! Köpingsviks condis is the shit!!

Hade hand om Mister härom dagen. Han fick leka med Mannen!!

Sötnöt å en tant


Ny bikini! Satt rätt bra faktiskt trots modellen. Gillas

Nyis!

Inga kommentarer: