torsdag 26 juli 2012

Asså detta med rubriker...

Sommarvärme, nöjda kunder, löning och fina vänner!
Rätt så bra ändå! Jag vet att jag innan jag la mig igår kväll var arg och bitter men som tur e går det över ;)
Fick prata av mig en snabbis med Sandra idag och det gjorde mig gladare, hon är fantastisk!

Idag smälter jag nog snart bort, hujeda mig så varmt det e!! Hur har ni haft det på stranden då, mina kära vänner som där kan ligga å päsa..? Hoppas det varit så varmt att ni iaf varit tvugna att hoppa i vattnet igen så fort ni lagt er till rätta för att sola, ett jäkla spring önskar jag er! ;) Inte alls bitter, nejdå.. ;)
Jag hoppas att solen skiner även på söndag! Denna vecka jobbar jag ju varje dag och i helgen först hos Bodil på lördag sen till Gamla Televerket för att ta emot gäster, vara tillgänglig vid eventuella frågor under hela kvällen, bo över där och sen städa massa rum på söndagen.. SEN, ska jag bada tänkte jag! Fan om solen inte vill mig väl då..

Annars då?
Jo..det är en gatuartist på stan! Hen jonglerar, cyklar på en superstor cykel å grejar, det är alltid underhållande! ;) Verkar poppis bland barnen (å mig)
Jag har ingen vidare matlust i denna värme.. Letade runt halva stan idag efter en fräsch smoothie men fann ingen? Någon som vet om det finns någonstans?
Jag längtar till imån då det blir utgång med syster och glada vänner! E-type´s in da house!!
Det kliar i mina köpapresenterfingrar.. Alltid när jag har pengar över vill jag ge bort saker?
Måste sluta med det ;)
Skulle vilja åka till Lammet och Grisen å bara svulla gärnet, inte festa, bara äta!!
Är ledsen för att boxningen endast är onsdagar (jag jobbar till 19-19.30...) och fredagar (de flesta uppbokade på annat..) nu i början, jag kan ju inte gå.. Hinner inte med allt känns det som och fredagarna vill jag kanske hitta på nåt annat efter jobbet.. Visst, en fråga om prioritering men eftersom jag inte hinner med "ha sommar" någe vidare värst så känns fredagkvällar inte så lockande att lägga träningen på för min del.. Får se hur jag gör, förbannat kul är det ju iaf och om inte annat är ju snart hösten ändå här och jag återgår till träning 5 dagar i veckan ;)

Ikväll ska jag på Tivoli med Lova!

Inga kommentarer: