onsdag 25 juli 2012

Full av skit

Jag fattar inte hur många gånger och till hur många puckon jag måste tala om det för innan någon tillslut fattar!? Så jag tar det igen.
Ställer jag en fråga och ber om ett ärligt svar så är jag oxå beredd på sanningen. Snälla!! Släta inte över saker eller ljug mig rakt upp i ansiktet. När någon frågar mig något eller ifrågasätter något utgår jag ifrån att dom vill ha ett ärligt svar, eller har jag fel?? Tror ni som ljuger att det aldrig kommer komma fram? Tror ni att det är bättre att det gör det i efterhand och det man anade/fasade för visar sig ha stämt hela tiden. Skulle det göra
mindre ont då eller?
Det är helt sjukt att min magkänsla aldrig har fel..? Det sjuka är att det finns så många fega idioter överallt!
Ja nu är jag förbannad igen!

Inga kommentarer: