måndag 30 juli 2012

Nya tag denna dag!

Klockan ringde halv sju i morse och direkt var lilla InkaPinka uppe i sängen såklart ;) Hade nästan glömt alla hennes rutiner men tar det som ett gott tecken!
Gick en liten promiss med flickorna så dom fick springa av sig och sen bar det iväg mot gymmet med far min. Värmde upp lite lätt på rullbandet för att sen köra rygg och axlar, massa olika övningar pappa visade.
Känns skönt i kroppen nu men imån kör vi igen! Då tänkte jag vara där redan halv 8 så jag hinner vara på rullbandet i minst 30 minuter innan pappa kommer och vi hoppar på maskinerna och vikterna igen :)
Var på sportrean i Köpingsvik igår och inveg därför mina nya träningskläder (några av dom) idag. Det blev ett par svarta cykelbyxor och ett Rönischlinne i svart. Ihop med mina svarta gympadojjor med rosa detaljer och min rosa sporttop blev det assnyggt! (bild kommer imån) Jag vet, varför vara snygg när en tränar..bla bla....men jag blir mer pepp när jag känner att jag har fina och sportriktiga kläder på mig! Efter träningspasset är jag inte speciellt snygg ändå vill jag lova ;) hehe!

Efter jobbet idag blir det kroppkakor med Halvors familj från Norge som är på besök. Undrar vad dom kommer tycka om det? ;) Sen blir det lite solning tror jag. Eftersom jag var ledig igår så regnade det ju och idag när jag jobbar skiner solen... Tur det finns fusksolar ;)

Inga kommentarer: