söndag 29 juli 2012

Söndag å det regnar

Jahopp.. Den enda dagen denna vecka jag inte jobbar hela dagen, utan slutar runt kl 13-14, så regnar det såklart.. Trött en blir :( Jag som skulle vara några timmar i solen och bara ha det bra. Men men..
Idag har jag som sagt jobbat några timmar på GT, städat och gjort några bokningar. Var mysigt att bo över i chefernas gästrum! Låg och lyssnade till musiken och alla skratt från HimlaGott innan jag somnade.
Efter jobbet mötte jag upp Sandra och vi drog å hämtade lilla Inka som nu ska bo hos mig ett tag. Vi åt sen middag på Pappa Blå, himla mys! Vi hinner ju aldrig ses längre knappt och det är himla synd.. Hon är en av få <3

Så nu är det alltså söndag, halva priset på Strand och många är ute å blir dygn.. Är inte avundsjuk, pallar inte med så mkt folk som det jämt är då..
Plus att jag fortfarande är slö från fredagens bravader ;) Hua, en blir inte yngre som sagt..

Imån bitti ska jag upp extra tidigt så jag hinner träna med farsan på gymet, ska bli gutt! På tiden att jag kommet igång igen, slappat för länge nu..
Blev ju så konstigt med allt denna sommar. Jag hade tänkt göra så mkt skoj, utomhusträning och mys men allt sket sig. Känner nu att sommaren passerat och jag har mest negativa minnen, känns väl sådär..

Imån jobb igen, ledig nästa söndag och då får gärna solen skina!

Inga kommentarer: