tisdag 25 september 2012

Rövkäft-Varning för äcklig bild!

Vaknade alldeles lipig och trött.. En vecka efter ingreppet å jag har fortfarande så jävla ont.. Stundvis får jag som feberkänlsa och tror jag ska svimma eller att jag ska bli dundersjuk..? Ringde till tandläkaren och fick komma dit och det slutade med starka värktabletter och penicillin .
Tydligen har blodet, som skulle ha koagulerat för att typ fylla ut tomrummet vid käkbenet, "spolats bort" och därför ligger benet typ öppet och därför gör det så ont. Jag har inte misskött något utan detta kan hända ändå, dock inte särskilt ofta.. Inte så konstigt att jag gnällt så mkt..
Skönt att jag fått penicillin så det kan börja verka eftersom jag ska jobba röven av mig på Esters & Williams i helgen. Var lite orolig att jag skulle få värsta infektionen och en jättesvullnad lagom till helgen. Jag skulle räkna med att ha ont i upp till en vecka till iaf.
Känsliga läsare uppmanas nu att blunda!

Inga kommentarer: