söndag 28 oktober 2012

Idioti

Här är det nog snart sjukstuga tyvärr.. Vaknade denna morgon med halsont och feberkli i kroppen.. Har verkligen inte tid att bli sjuk!
På torsdag börjar jag nya jobbet i Kalmar och vill innan dess hinna med massor av saker vid Lundegård.
På tal om det så är jag så fruktansvärt förbannad och trött på personer som, själva frånsagt sig all inblandning av utdelningen, har åsikter om hur vi sköter det där ute.
Vi arbetar tydligen för sakta??
All vår fritid lägger vi på att ta hand om dessa familjer, alla i mitt järngäng lämnar alltså sina egna familjer hemma för att göra detta. Vi (inte jag nu då för jag är mina 8 timmar om dagen där ute nu när jag har en månad ledigt) jobbar våra 8 timmar på våra vanliga jobb för att sen åka ut och jobba hela kvällar och helger vid Lundegård. Vi tar inte en spänn betalt utan gör detta helt ideellt och för en god sak. Vi sliter både fysiskt och psykiskt utan hjälp från andra, som nu då har åsikter och smutskastar vårt arbete.
Tror att dessa personer inte riktigt tänkt igenom detta och inte förstår vilket arbete vi gör?!
Ni ville ju inte vara med, varför ha åsikter?
Otacksamt, idiotiskt och ja vad ska jag säga... Blåst!?

Mer om detta kommer om några dagar så det är ingen ide att undra eller fråga utan stay tuned

Inga kommentarer: