söndag 21 oktober 2012

Sveriges Radio ringde

Trött är bara förnamnet idag känner jag.. Borde kanske ha stannat hemma igår och lagt mig tidigt ist för att bowla och dricka öl.. Fast det var rätt trevligt så :) Sen vann jag ju första rundan och det är ju den som räknas, visst!? ;)

Pappa ringde tidigare idag och sa att dom hade pratat om mig på radion. Dom hade sagt att insamlingen som hålls idag på Kaggs parkering i Kalmar var det Borgholmstjejen Emelie Petersson som låg bakom. Det stämmer ju inte eftersom det är Sofi Sjöstrand (bloggar för Östran) som håller den men antar att det dom menar är att allt startade med mig och mitt engagemang..?
Mer om detta imorgon eftermiddag sa dom oxå och då slog det mig att jag inte berättat att jag och Sofi ska medverka i Sveriges radio imån! Antar att det är SR Kalmar men vet inte? Hon som ringde mig härom dagen sa bara att hon ringde från SR så..? Det märker vi väl? Skulle vara något eftermiddagsprogram mellan strax efter 15-17.45 om jag minns rätt? Pappa lyssnade på P4 och deras nyheter?
Ni får väl se om ni hör mig helt enkelt ;)


Inga kommentarer: