tisdag 27 november 2012

Cirkelfrånhelvetetfys

Galet trött och mör efter denna dag..
Å allt kan jag skylla på Marie på gymmet och hennes cirkelfys! ;)
Så jobbigt, kul, plågsamt och smärtsamt!
Vi var rätt många ikväll oxå, himla skoj! Det var jag, Henrik, syster och Miwa och sen var moster och Fanny där oxå! Och fler såklart!
Det blev 8 stationer (1min på varje) x 2 varv och emellan varven var det någon övning hon kallade nåt..? Hm..minns inte men jobbigt var det..
Hoppa som skidhopp och djupa knän i 20sek, sen vila i 10sek och sen hålla på så, 8ggr!!
Efter andra varvet blev det ny intervall med upphopp varvat med armhävningar, samma där ggr 8.
Avslutade med asjobbiga magövningar..
Känns i kroppen vill jag lova ;)
Får bli att träna lite imån kväll oxå för annars kommer jag inte kunna gå på torsdag..

Bilder från kvällen.
Hade även lite julklappsinslagningsmys med Mami ikväll :)

Inga kommentarer: