måndag 19 november 2012

Efterlängtad Måndag!

Japp, så känner jag! Inte ofta en längtar efter måndagar men denna har varit efterlängtad!
Det har ju varit så mycket den senaste tiden men nu efter att arbetet är klart vid Lundegård och Modevisningen är över så kan jag slappna av.
Som jag sa till Sabrina igår:
-Nu har jag inget jobbigt att se fram emot längre!
Låter konstigt kanske men så känns det. Fatta mig rätt, Modevisningen är bland det roligaste och häftigaste jag varit med om på länge!! Och klädinsamlingen har gett mig så många fina upplevelser, minnen, ny kunskap och erfarenhet! Och fina vänner <3

Fast även fast modevisningen var så himla roligt att få vara med om så har det inneburit nervositet och planering som egentligen kom lite opassande med tanke på hur sliten jag är.
En månad med ideelt arbete och engagemang vid Lundegård, typ vare dag var det något som skulle styras med. Jag kom jättenära "min familj" som jag visste skulle få lov att åka dagarna innan Modevisningen..vilket då såklart varit jobbigt för oss alla. Trött fysiskt och psykiskt, många kvällar i tårar..
Men nu är det över.
Nu kan jag leva normalt igen. Jag koncentrerar mig på nya jobbet och kan börja träna och ta hand om mig själv igen, skönt!
Jag har ingenting framför mig som ger mig ont i magen eller stressar mig på något sätt så nu är det bara:
Me Myself and I

Inga kommentarer: