tisdag 20 november 2012

Excel, cirkelfys och persienner

Igår var jag helt slut efter jobbet...!!! Arbetar i Excel och kan ju inte påstå att jag har någon vidare erfarenhet av det, INGEN!!
Men sakta lär jag mig och jag får ju experthjälp några dörrar längre bort i korridoren ;)
Mitt kontor börjar ta form oxå, idag kom persiennerna upp tex! ;)

Så hur såg gårdagen ut?
Låång dag på jobbet, hur rörigt som helst i huvudet.. Men det var faktiskt första dagen som kändes så rörig och svår så jag ska inte klaga. Kul att lära sig nytt! Längtar bara till när jag kan se tillbaka på när jag satt med huvudvärk och försökte förstå allt som idag är hur enkelt som helst!
Lär ta ett tag.. hehe
Böörnade hem efter jobbet, hungrig som få!! Hemma väntade värsta goda maten ala Feffe, pannbiffar med rostade rotfrukter och en söt chilisås :) Smask!
Efter det en lagom kvällspromenad med mamma och flickorna. Premiär för bruttornas jackor blev det, var så ruggigt ute!
Sen blev det bara slöande framför tvn och sen sängen.
Så spännande var gårdagen!

Ikväll väntar dock ett cirkelfyspass på gymmet med syrran, Miwa och eventuellt Henrik (och fler).
Längtar till att få bränna fett och svettas!! Nu jävlar ska jag komma igång ordentligt med träningen efter veckor av för mkt jobb som tagit all min tid.
Imån blir det oxå gymmet och rullbandet, ev lite simning oxå.

Ni har väl inte missat att bilder från 20-årsjubileumet har kommit upp på fb?
Check it out!!!!

Inga kommentarer: