onsdag 21 november 2012

Förbjuden tanke

Morgnar som denna, när andra bilförare gör idiotiska omkörningar, kommer jag på mig själv med att tänka- Hoppas du smäller din idiot! Fan vad det kan reta mig..!!!
Självklart tar jag tillbaka tanken väldigt fort för inte vill jag ju på riktigt att någon ska smälla i trafiken.
Men visst är det irriterande? Iaf jag blir extremt provocerad av idioter som absolut måste köra om i en kurva, i dimman, i morgonmörkret och trots att det kommer mötande bilar bara en bit bort.
Dom kan ju för fan göra att jag smäller bara för det!! Fattar ni inte att ni utsätter andra för fara, inte bara er själva?!
Skit ner er

Fast nu släpper jag det :)
Hoppas att i morgon vet folk bättre än så, trafikolyckorna minskar, inga rådjur eller älgar ger sig ut på vägarna och alla kör med ett leende på läpparna och ett övervägande lugn i själen.

Ha en fin dag alla! :)

Inga kommentarer: