onsdag 21 november 2012

Natti natt

Mör i armarna efter ett pass på gymet. Kunde inte springa på rullbandet efter igår så jag bestämde mig för att bara köra armar! Skönt var det!

Imån blir det vila för då ska jag spendera kvällen i Kalmar med LCgänget, lite middag, mingel och nallebud :) Ser fram emot det!

Ställer nu klockan på 5.30 och tänker inte snooza som jag gjorde idag.. Höll på att försova mig!! Andra gången jag nästan gör det? Jag har typ aldrig försovit mig.. Jo en gång efter en personalfest på Ebbas och jag skämdes ihjäl!!!
Var typ 15-16 år, hade festat gärnet med resten av Ebbasgänget, utklädd till hora ( bad taste-tema) och var på krogen trots min ringa ålder..
Lite pinsamt att försova sig just den dagen...
Ja ja..
Imån blir det till att hoppa upp när klockan ringer, ut med flickorna och sen slänga ihop en matlåda!
Pastasallad med bacon och grönsaker!
Blir hungrig i skrivande stund :)

Puss och god natt!

Inga kommentarer: