måndag 17 december 2012

Strömavbrott

Sitter på Q8 och väntar på strömmen..
Min tank är nämligen tom och jag vågar inte åka mot Kalmar..
Igår kväll velade jag ang om jag skulle tanka då eller vänta till imån och idag ångrar jag mitt beslut.
Lite mysigt är det med strömavbrott men inte när man måste till jobbet. Det är ju obehagligt att köra när det är bäcksvart!
Nåja

I fredags var det som sagt personalfest och det var jättetrevligt! God mat och kul sällskap! Det blev sent och hela lördagen förbannade jag alkoholen..
Skulle ju packa ner min lgh i lådor och flytta i helgen.. Men det blev till att bita ihop och igår blev det klart! Bara städning kvar och det ska jag och syster fixa ikväll!
Reza städade ju efter sig när han flyttade och han har verkligen städat superfint! Badrum och kök behöver jag inte bry mig om :)

Lite bilder på detta å det är biff!




















Inga kommentarer: