torsdag 27 december 2012

Tillbaka till verkligheten

Verkligen! Slängdes tillbaka till verkligheten denna morgon.. Nu äntligen (sisådär 4 timmar senare) är jag människa igen och vill inte döda världen.
Sjukt vad några dagars ledighet, julstök/mys och alkohol kan förstöra en alltså?
Att jag sen skulle försöka reda ut tidrapporter från anställda (aldrig tidigare gjort ska tilläggas) som arbetat lite överallt och för olika bolag som jag precis börjar lära mig, gjorde ju inte starten på dagen bättre precis.
Shit så lätt jag kan bli irriterad och tycka synd om mig själv när det blir så..?
Nu har jag förhoppningsvis rätt ut det mesta, förstår större delen av vad jag gjort och har fått i mig flera koppar kaffe så nu är jag lättad!

Hur har då min jul varit?
Jodå, bara bra måste jag nog säga :)
Har blivit riktigt bortskämd av min familj och fått superfina julklappar! Ätit massa god mat, inte så mkt godis som jag trodde, skrattat mycket och tagit till vara på julen känns det som.
Har slängts tillbaka till unga tonåren flera gånger under juldagen känns det som och på många vis, haha!
Tänk om en vore typ 17 år igen, va skoj det hade varit :) Och jobbigt ;) Ljuvliga varelse..

Juldagen spenderades ute med syster och Halvor. Först Pubben för några öl och sen vidare till Harrys där vi blev resten av kvällen, några dagens och lite dans!
Himla fina grejer!
Kände mig rätt så uppvaktad faktiskt? Från massa olika håll, konstigt? Bara för att jag inte hade några sådana tankar själv denna gång, var bara ute och hade roligt med vänner lixom. Annars kan jag ibland gå ut med den där känslan av att jag känner mig ensam osv..
Något undermedvetet söker nog hela tiden efter någon men inte denna afton!
Hade superkul och var precis lagom berusad och glad :)

Igår sov jag ut länge och sen blev det julfika hemma hos Thoors! Bebisgos och god kaka!

Inga kommentarer: