fredag 28 december 2012

Känslomässig konflikt

Har en konstig känsla i kroppen..?
Är inte deppig eller något utan snarare så känner jag mig glad, pepp och ivrig inför någonting som jag inte vet vad det är än? Kanske är det ingenting alls?
Kanske är jag kär?!! Förbjuden kärlek to the people!!! Näe..
Är det nyår mån tro? Nja..tror inte det när det inte händer något speciellt då.
Skulle vilja gå på en riktig nyårsfest, klä upp mig (kanske i klänning tom?), köpa champagne och skåla vid tolvlaget!
Kanske skulle en ta en sväng förbi Crazy Heaven iaf då, dom ska ju tydligen ha öppet?
Då kan ju vi alla ensamma människor mötas och vara ensamma tillsammans? :)
Det vore väl något!
Funderar lite på att bara vara hemma med girlsen efter middag och spel hos syster eller vara hos kusin med bebis men jag vet hur jag skulle bli då. Jag skulle känna mig rastlös och vilja gå ut för tänk om det är kul ute, även fast det är mysigt hemma eller där jag är.
Så typiskt mig att bli så bara för att jag nu på juldagen äntligen hade en riktigt kul och bra utekväll utan ånger, minnesluckor, pinsamma samtal eller annat som ger mig ångest.
Inte heller hittade jag på dagen efter att jag gjort något dumt som jag annars brukar vara bra på att göra.
Tänk om jag bara kunde nöja mig med att jag hade en bra kväll då och inte få mersmak och vilja gå ut igen. Mitt undermedvetna börjar spöka med alla dess osunda tankar och förbjudna sådana oxå, hua! Jag känner mig själv vid det här laget men lär jag mig någonsin mån tro? Nope!
Det är jag själv som sätter mig i situationer jag egentligen inte vill vara i och det är jag medveten om, när det startar, händer, pågår och måste hanteras..
Har nu inte satt mig i någon än!! Fast jag vet hur det börjar ;)

Har ni värsta festen på nyår och behöver en partypingla som kan lära er lite Britneymoves, hör av er!
Puss och Klem!

 
 
 
 
Hon var rätt het ändå.. Skulle inte tacka nej till den kroppen..

Inga kommentarer: