fredag 25 januari 2013

Min fredag, min helg, Join me!

Fredagen är äntligen här och vilken dag! Körde inte hemifrån förrän strax innan halv 8 idag så solen var uppe en bit och det tindrade överallt, underbart vackert!
Idag är en sån dag en skulle vara ute med kameran och fota, om jag haft en kamera och inte jobbat då..

Har en skön känsla inför helgen :) Den kommer bli så bra lixom!
Kort dag på jobbet idag för att sen fixa håret hos Malin, längtar! Det bästa är schamponeringen ;)
Kvällen bjuder på innebandymatch i Sporthallen.
Eftersom Anton är hel nu och äntligen kan vara med igen så är det ju åter skoj att gå och titta på hemmamatcherna! Kusinen är ju oxå med igen vilket är roligt!
Lördag som sagt badhuset med kidsen, jag hoppar både bad och träning tror jag och tar hand om kidsen medan dom andra får träna ifred.
Sen blir det Kalmar med Johanna, bio och middag!
Vi ska se Les Miserables på Saga och sen äta på Larmgatan 10, ska bli så himlans trevligt!
Natten? Den spenderas kanske på Harrys nattklubb om jag känner för det efter kusinmyset.

Vilka ska Hit?

Inga kommentarer: