torsdag 24 januari 2013

Världen är sjuukt liten..!!

Jag vågade ikväll gå på min livs första blind date!! Det trodde jag inte jag skulle våga men det var ju inte så farligt som jag trodde?! ;)
Jag hade ett namn, ålder och yrke typ, det var vad jag visste ungefär ;)
Klockan 17 möttes vi utanför ett fik i Kalmar och blev väl där i ca 1,5 timma.
Det är sjukt hur liten världen är!!
Självklart hade vi betydligt närmre gemensamma bekanta än vi kunde ana!!
Haha!
Kan tyvärr inte säga mer om just det i dagsläget pga att han ville undvika det och jag förstår honom, jag undviker det oxå gärna ;) Så mkt kan jag väl iaf säga och då får jag det att låta mkt mer spännande än det egentligen är oxå ;)

Vet fortfarande inte om att gå på blind date är något för mig men det var spännande och jag är en erfarenhet rikare!
Ska smälta det lite sen får jag se om jag låter min vän fixa fler blind dates ;)


Inga kommentarer: