fredag 15 februari 2013

Att vakna kär...

Vem har inte haft en dröm där en varit upp över öronen kär och lycklig i någon och sedan vaknat med en pirrig känsla i hela kroppen eller som det blir sedan, en klump i magen..?
Jag hade en sådan dröm i natt och den var så mysig!
Det började med att vi satt och fjantade (som vi mest gjorde när vi umgicks en del och fortf gör de få tillfällen vi stöter på varandra) och skrattade tillsammans men det blev mer och mer nära på något sätt :)
Tillslut låg jag med huvudet i hans knä och han klappade på mig, vi småpussades och var tillslut jättekära i varandra.. Vi ville lixom vara nära hela tiden, ni vet sådär underbart när en är nykär :)

Denna känsla har lixom varit kvar lite hela dagen..
Han är tyvärr förbjuden frukt av olika anledningar, och har nog inte samma drömmar om mig,  men jag ljuger om jag säger att jag inte är lite småförtjust i honom ändå, iaf när jag ser honom, för fin är han och vi har roligt när vi ses, tycker iaf jag!

Fast lammkött lixom...? Borde väl vara förbi den tiden....
ELLER?? ;)

Inga kommentarer: