torsdag 14 februari 2013

Och så blev dagen

Det blev en fin alla hjärtans dag iaf!
Blev bjuden på finlunch av Sandra och åt världens godaste ceasarsallad på En Trappa Upp! Sjukt gott! Där bjöds det oxå på dessert till alla som åt mat eller fikade, chokladpudding med ett geléhjärta på toppen.
Himla trevligt!
Sen hittade jag ett astufft linne jag tyckte skulle passa Sabrina som själv alltid kallar sig för just Hulken ;) Så det var motivet på linnet och hennes present från mig.
Jag fick oxå present av henne!
Ett superfint läppglans med tillhörande läppenna, tjusigt värre!
Tänker försöka lägga en extra fin fredagsmakeup imån bara för det :)
Sen spenderade jag kvällen ute i Törnerby hos sinen och Malte och det kunde ju inte ha slutat bättre :) Pricken över iet denna dag, goa unge! Och jag får inte glömma bort kusinen, hon är himla go hon med ;)












Inga kommentarer: