tisdag 12 februari 2013

Dag1

Tog med mig båda flickorna idag ist för bara Sookie och det gick över förväntan!
Lite småbjäff ibland och något litet gnäll från Sookie när jag försvann på toa eller så. Annars var det Mimsan som skulle morra och skälla ibland..
Gammeltant..
Dom fick träffa de flesta av byggkillarna och Mimosa hittade ett nytt favoritknä
hos Jimmy ;) haha!
Kul hur dom "tuffaste" killarna mjuknar och pratar med sin gulligaste röst så fort dom träffar en sån liten som Mimosa ;)
Dom får följa med imån oxå!

Ikväll har vi varit på cirkelfys igen och denna gång höll Johanna i passet.
Det var jättekul, svettigt men inte i närheten så tufft som Maries pass..
Fast det kan vara rätt skönt ibland oxå men då märker en verkligen hur mkt som ligger i ens egna händer..
Det gäller att själv ta ut sig ordentligt!
På Maries pass har en inget val än att typ dö.. ;)
Invigde (inveg?) eh..? Iaf. Hade mina nya kläder ikväll! Sniiiggt!!

Har ni ätit semla idag?
Det har jag!










2 kommentarer:

Marie sa...

Haha är jag verkligen så hård?! ;)

Emelie sa...

What!!.. Muppblogg..kan ju inte svara på mina kommentarer..
Tredje gången gillt!
Dina pass är grymma, roliga och sjukt jobbiga! Du inspirerar oss alla verkligen!!