måndag 11 februari 2013

Inskolning

Imån ska jag ta med mig Sookie till jobbet! Tänkte att det kan va bra att skola in flickorna en och en till en början tror jag. Det är ju tillsammans dom är som mest skälliga så tar jag dom en och en i lugn och ro kanske det går bra :)
Dom är nervösa på nåt sätt och rädda för nya ljud eller nåt? Mkt konstigt är det iaf eftersom dom alltid varit med, träffat nya människor och hundar..
Fast det kan även va för att dom är sjukt mammiga och mkt bortskämda helt enkelt..
Vems fel!!!??
Iaf.
Jag har ju hittat superbra burar att ha i bilen plus att jag ska ha en även på kontoret så flickorna får sin plats där det är tryggt och lugnt. Deras plats på jobbet lixom. Dom ska inte få springa runt på kontoret för då skulle jag inte få något gjort alls. Ligga på sin plats och sen rastas när matte bestämmer och har tid.
Det var en vän som såg att dom reade ut burar för 150-200:- på citygross förra veckan. Hur bra som helst!
Finns kanske kvar om någon av er behöver till era grishundar? Fanns olika strl :)

Idag var det rätt körigt på jobbet mot slutet så jag blev sen hem och hoppade därför träningen..
Hemma väntade kålpudding ist!
Fast imån är det cirkelfys igen och denna gång med Johanna som jag aldrig gått för innan. Ska bli kul!

Lite bilder från dagen!








Inga kommentarer: