fredag 8 februari 2013

Happy Friday!

Ligger ute i Den lilla Gula och tänker inte lyfta ett finger till idag.
På min höjd sträcker jag mig efter mitt glas med vitt vin jag unnar mig denna afton.
Det är inte rött med det är vitt!

Har precis kommit hem ifrån innebandymatchen mellan BIBK och Mörbylånga som Anton och grabbarna såklart vann..
Underhållande match om en gillar när, förlåt uttrycket, fula grisar satsar helhjärtat på allt förutom bollen. Sjukt vilka idioter Mörbylånga hade i sitt lag alltså!!
Fast såklart, möter en ett betydligt mkt bättre lag så blir en väl desperat ;)
BIBK vann med 6-1!

Jag är lite kluven inför morgondagen känner jag...
Det är ju som sagt lördag och då är vi ju alltid i badhuset med kidsen fast jag vet inte om jag är så sugen.. Det är ju alltid mysigt men jag skulle vilja att något annat hände fast vad vet jag inte?
Alltså jag skulle ju inte tacka nej om jag blev utbjuden av någon het kille på middag eller bara några öl, jag är inte svår så ;)
Haha! Det lät det!
Äsch.. Blir kanske någon fika på stan iaf, alltid nåt ;)







Inga kommentarer: