tisdag 26 februari 2013

Saknar mina killar

Saknar mina killar..
Dagarna bara går och nu var det jättelänge sedan jag träffade lilla Hasse.. Det är veckor sedan jag fick klämma på honom..
Lilla Malte träffade jag iaf en liten stund i lördags men det blir alldelse för sällan där med..
Hur ska jag hinna med allt!?
Lämnar ön från kl 7 och är inte hemma förrän runt 17-17.30 och då är det oftast middag, flickorna sen träning..
Kvällstid sover ju dessa goda grabbar och helgerna har antingen jag eller dom oftast massa annat inbokat..




 
 
Denna helg som kommer nu så har jag träning, med syster och Marie, inbokat på lördag i Kalmar.
Vi ska få förlja med Marie och testa på CrossFit!! Askul!
Efter det så är det dags för firande av bror som blivit hela 25år och det blir med hela tjocka släkten (plus några till) så då får jag ju iaf klämma på lilla Malte <3
Men Hasse då? Måste hinna se honom i helgen oxå om det så bara ska bli en liten stund! Saknar ju även päronen hans såklart och grishunden Pälso!

Inga kommentarer: