onsdag 20 februari 2013

Palla rubrik..

Det är inte lätt att försöka mobilblogga med en Mimosa som försöker sno ens uppmärksamhet hela tiden, det vill jag lova.. Söt fast jobbig..

Just nu slöglor jag på Grammisgalan, äter lite after workout och tar det lugnt.
Var på gymmet ikväll, sprang ca 4km, rodde endast 1km men avslutade sen med intensivt magkörande!
Kändes som ett lagom pass efter cirkelfysen igår då Johanna körde "kortleken" med oss, ni vet det jag berättade om som Marie körde för en tid sedan?
Superjobbigt var det iaf och vi var jättemånga! 17st skulle trängas på golvet i mitten ;)
Igår var vi "bara" 7 från familjen/släkten, haha!
Rasmus testade igår! Skoj!
Nu vill jag bara att han vågar följa med även när Marie håller i det nästa gång så ska han få känna att han lever!

Hur har annars mina senaste dagar varit då?
Jo tack, bra tycker jag!
Mest jobb, snö och träning så inte så himla intressanta egentligen.
Ni får ursäkta mina ytterst tråkiga inlägg senaste tiden med har inte haft rätta inspirationen till att diskutera heta ämnen eller så men det kommer snart igen :)

Har lite hemlisar på lager ;)

Inga kommentarer: