fredag 15 mars 2013

Fredagsmys, jag å Bullet :)

Fredag och dags för en kväll hemma hos syster med rödvin och Bullet! Det har blivit tradition sedan ett par veckor tillbaka :)
Manne var så söt igår och sa- Ska du sova här ikväll? Det kan du ju göra för imån är det Gladiatorerna och då slipper du ju åka hit? :)
Naaaaaw...!!
Värmer i lilla hjärtat sötManne!


Denna vecka har verkligen varit piss, skit och bajs mestadels och jag är så glad att det äntligen är helg!
Jag har som sagt ifrågasatt allt i mitt liv under dessa dagar och då slutar det som oftast med frågan
- Ska jag alltid leva såhär och stundvis känna mig så misslyckad och ensam.?

Fast sen försöker jag tänka att jag måste bli lycklig med mig själv och i mig själv innan jag eventuellt blir lycklig med någon annan.
Och vem vet, jag kanske lever mitt liv utan en partner fast ändå lycklig, Lycklig med mig själv?


Inga kommentarer: