torsdag 21 mars 2013

Kan ni tänka er!

Idag när jag skulle luncha med Sandra på "En trappa upp" (absolut godaste ceasarsalladen!) mötte jag Sofi, butikschefen på Cubus som jag lärde känna genom mitt arbete ute vid Lundegård.
Ni minns kanske insamlingen av kläder i Kalmar som skapade rubriker och som gjorde att vi även fick delta i P4? Det var hon, hon bloggar för Östran och drog ihop en insamling :)
Iaf. Jag mötte henne och hon säger- Du har vunnit pris från igår! Jag drog ditt namn!!
Ha!
Så himla kul och tänk så glad en kan bli för en sådan liten grej egentligen ;)
Jag hade vunnit en neccesär (stavas det tvärtom?) med lite gott och blandat i, smink, nagellack, bodylotion, ansiktstvätt och parfym.
Så himla trevligt!

Har ju mer tur än jag tror? Borde en kanske köpa en lott?



Inga kommentarer: