onsdag 20 mars 2013

Långdag bara för Cubus :)

Idag har jag gjort en och samma sak i 8 timmar på jobbet typ.
Kört ut hyresavier, bråkat med skrivare, gjort fler hyresavier, bråkat med kopiatorn, räknat om hyror, fakturerat hyror osv..
Det tar längre tid än vad en tänkt sig men det gick ändå undan!
Har lite kvar att styra med imån förmiddag sen blir det förhoppningsvis tillbaka till mitt lilla office igen.

Jag jobbade extra länge idag eftersom jag skulle på "tjejkväll" på Cubus kl 18.
Fick med mig fina Sandra som, efter 1månad, är tillbaka :)
Jag hittade lite träningslinnen till mig och storasyster, en tröja till mamma, lite födelsedagspresenter till Ida som blir 11 (??vad hände lixom??) och en supersöt bikini med Hello Kitty och volang (hör å häpna!!??) till Biffen.
Fast valde såklart den blå ;)
Någon måtta får det ändå va ;)

Det var 30% på allt, det bjöds på tilltugg och stylingtips och alla som handlade för 300:- fick en goodiebag.
Jag handlade visst för 800:-.... Hehe..
Goodiebagen innehöll massa skoj!
Mascaror 2st olika, sminkprover, 2st nagellack, godis, trosor, eyelinerpenna och en modetidning.
Tävlade även för att ha chans att vinna en outfit! Jag vinner aldrig så det lär ju inte ske denna gång heller men ändå kul att försöka på nåt sätt.

Nu ska jag krypa ner med girlsen.
Mår lite illa.. Surt





Inga kommentarer: