tisdag 12 mars 2013

Kiss och bajsdag

Idag har varit en riktig jävla kiss och bajsdag om jag får kalla det så..
Usch va hemsk den har varit!
Jag har i stort sett gråtit i ett, av matthet, ilska och frustration.
Det enda som var bra på jobbet idag var att flickorna var med mig och skötte sig exemplariskt och att jag har fina och omtänksamma kollegor <3
Flickorna var med borta vid Svaneberg en stund idag oxå och låg så fint på min jacka jag lagt ut på golvet bredvid mig, konstigt?
Rune påpekade vid ett flertal ggr hur väluppfostrade dom var! Han skulle bara veta tänkte jag ;)

Fick sprängande huvudvärk mot eftermiddagen och var inte alls pigg på att träna ikväll men fick försöka bita ihop.
Det funkade.
Jag gjorde det jag skulle men inte mer, så kan vi väl säga..? Jag är verkligen inte nöjd med min insats men glad att jag deltog iaf trots att jag var blekare efter passet än innan?
Bara jag inte ska bli sjuk nu...
På söndag ska ju jag hålla i passet och måste vara pigg och kry!







Inga kommentarer: