måndag 15 april 2013

Badoo efter en flarra vin..?

Var ju som ni vet ute på Harrys i Kalmar i lördags och tänkte nu berätta om incidenten från förfesten.

Att på halvfyllan skaffa sig ett konto på Badoo (efter påtryckningar från vänner;) var ingen höjdare.. Haha!
Desperat efter kärlek som jag är har jag funderat på att ge nätdejting en chans och i lördags på förfesten kom vi fram till att det är ju enkelt att bara ladda hem appen lixom?
Jo tack!!
Skapade konto från Facebook eller nåt sånt.. Tog info där ifrån och det hela slutade med att jag hade skapat ett konto med 460st bilder!!!!
Typ alla bilder på mig från början när jag skaffade fb... Och vem som helst kunde ju se mitt konto!! Alla kunde kontakta mig om dom ville!!
Fick ju lite smått panik eftersom det inte bara var jag på dessa bilder utan även kanske just du som läser i detta nu..
Att försöka radera bild efter bild, en i taget, kändes lite sådär kul under en förfest.. Tar ju en stund..

Tanken med det hela var ju skoj.
Skaffa en profil på en dejtingsida ihop med tjejkompisarna, lät ju som en rolig grej ;)
Kämpade under många långa minuter med att försöka radera kontot för att sedan göra om det, detta från Maries dator som hon tack o lov hade eftersom en inte kan radera från telefonen!!
Försökte febrilt skriva in muppkoden för att bli godkänd men icke...
Fel kod sa det hela tiden??
Tillslut fick jag iaf ett mail med en länk skickat till min mail och där, äntligen, kunde jag radera skiten.. ;)
Skapade inget nytt konto efter denna pärs!
Svettigt värre..
Det hade redan dödat stämningen lite om en säger så ;) Det blev ju lite jobbigt där en stund..
Tanken var god men..nja det funkade inte, iaf inte en lördagskväll kl 23 och med en flaska vin i sig ;)
Fast lite kul var det, eller iaf så här i efterhand och kvällen i övrigt var toppen!

Hann någon se mig??
Jodå, det plingade hej vilt innan jag hann radera kontot ;)

Får nog ta och läsa på lite om olika dejtingsidor innan jag ger mig på det igen, om jag ger mig på det igen.?
Har ni någon erfarenhet av dejtingsidor? Vad rekommenderar ni? Vilka sidor rekommenderar ni inte?

Inga kommentarer: