onsdag 17 april 2013

Hejdå Sverige! Hadæ!!

Onsdag men inte vilken onsdag som helst utan onsdagen innan torsdagen, Oslo och Justin Bieber!!
Imån kl 05 börjar vi köra, jag med pappa och Ida medan syrran med familj tar egen bil.
Lång bilfärd men det ska det förhoppningsvis vara värt ;)

Just nu sitter jag slö och dan i syrrans soffa.. Matt efter en löptur..
Himla nöjd att vi sprungit två ggr denna vecka! Bara ca 4km men ändå!
Jag har alltid tidigare tyckt det varit så tungt och framför allt tråkigt att springa men nu springer jag och Sabrina ihop, håller ett jämnt tempo och kan ändå småprata :)
Nästa tur blir definitivt längre!
Så denna vecka har hittills blivit, måndag löptur, tisdag cirkelfys och idag löptur.
Nu blir det vila i tre dagar med undantag för dans imån kväll under konserten ;)

I övrigt då?
Solen har värmt mina kinder idag och det mesta har varit bra men jag har ändå tyngts ner av en konstig känsla i magen..?
Inte resfeber utan jag är väl medveten om varför.. Jag och mina fantasier, förväntningar eller påhitt..
Snarare det sistnämnda.
Blir trött på mig själv men vet att det om någon dag är som bortblåst.
Kunde rensa tankarna en del under löprundan iaf vilket känns bra! Se där, ännu en bra anledning till träning!

Nu åker jag till Norge och skaffar mig en norrman, hört att dom ska vara fina killar!
Får se om jag återvänder hem ;)

Inga kommentarer: