måndag 13 maj 2013

Bye bye Öland, hello Spain!

Hej hopp, allt är på topp!
I morgon beger vi oss mot Danmark och på onsdag lyfter vi mot Spanien!
Är tillbaka torsdag nästa vecka och flickorna bor i Tryggestad hos Lena och Håkan :) Så jag behöver inte oroa mig alls!
Kunde inte vara bättre!

Idag jobbade jag några timmar hos E&W, grejade lite på Jack and Jones mest men inget helhjärtat eftersom jag bara var där i några få timmar..
Saknar att få hänga om i butik..
Det är så himla kul och avkopplande att få plocka ner, vika om, galga om, byta färgkombinationer, stilar och bara experimentera i flera timmar.
Spela hög musik, dricka kaffe!
Skulle kunna göra det hur ofta som helst, precis som jag gjorde under BHLM-tiden. Då spenderade jag många sena kvällar i min ensamhet i butiken. Jag, kläderna, galgarna och musiken :)
Och kaffebryggaren såklart!
Jaja..

Det var då, nu är nu!
Imån drar vi mot varmare breddgrader!









Inga kommentarer: